Hey there Delilah,

tjena hej!

Haha, efter mitt första inlägg någonsin lyckades jag få 10 st unika som varit inne, och ca 23 träffar.. 10 låter ju inte specielt mycket, men för första dagen är det ju relativt bra :) hehe..
Jag har inte riktigt bestämt mig för hur många gånger om dagen jag borde göra ett inlägg, har ju iof typ ingen läsare så det känns lite stört att behöva uppdatera hela tiden, men men.. Får se hur jag gör.
Nu sitter jag iaf hemma och pluggar till ett matte prov jag har i eftermiddag. Har väldigt lätt för matte, men det är svintråkigt med den läraren vi har!!
Tänkte hur som helst lägga upp en gammal goding. Eller gammal är den egentligen inte, men när jag var och handlade igår spelade dem den här låten. Jag hade helt glömt bort att den ens existerade, så varför inte påminna även er om att det faktiskt finns, och att den är sååå mysig att lyssna på ;>
hoppas ni gillart!
see ya'll <3
Hey there Delilah - Plain White T'S
Btw.. är det någon som kan det här med bloggdesign, header osv? skulle behöva hjälp så fort som möjligt haha !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0