Come as you are,

tjena hej! ;)

"Come as you are, as you were, as I want you to be.
As a friend, as a friend, as an old Enemy.
Take your time, hurry up, choice is yours, don't be late.
Take a rest, as a friend, as an old memory."

Så.. vad har ni för er?
Själv sitter jag och kollar på NCIS och efter det är det NCIS Los Angeles, men borde egentligen plugga som ett svin just nu. Jag finner bara ingen ork till det.. "/ Är även en sån där person som bara älskar att kolla på Hell's kitchen, tycker det är jätte-kul att se när Gordon blir så arg på alla kockar.. haha!
Idag har jag varit och köpt massa kläder som skall med till skolan imorgon. Är nämligen med i luciatåget, ska vara tomte ;>, så vi måste ta med kläderna imorgon av någon störd anledning. jaja..
I alla fall, idag har i stort sätt det ända som spelats i mina öron varit Nirvana (<3), har även lyssnat en del på the Devil wears prada och Bruce Springsteen. Men låten jag lägger upp idag är Come as you are med Nirvana. Den låten har jag lyssnat på repet under musik provet idag. Blir så glad när jag hör den, varför vet jag inte. För er som inte vet så va Kurt Cobain sångeren i punkrock bandet Nirvana, dock dog han 1994. Jag verkligen älskar honom!!
Haha hade Music Quiz med massa i datasalen idag! Jag ägede ju sönder på det !! ;>
Hur har er dag varit ? :)
see ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0