Number Three, never forget..

Tjenare era Freak!
Nu har jag varit på dansuppvisning, har kollat på några vänner men framförallt på Vendela. Det är några vänner till familjens dotter som är 5 år. Å guuud så söt hon var!! Hon hoppade runt, utan att ha någon vidare koll på sig kropp eller vad som hände runt omkring henne ;>
Hittade en liten pojke som tappat bort sina föräldrar, så jag och Anna sprang runt som idioter och försökte hitta hans mamma och pappa i säkert 15 min! Och när vi väl hitta hans pappa sa pappan inte ens tack "/ Jag hade varit överlycklig om någon hjälpt mitt barn att hitta mig.. men, men.. alla är olika.
Matte provet gick bra, tillräckligt bra iaf.. gjorde det efter skolan, så vad inte klar förrän runt 17.. Läraren som var där och "vakta" tvinga mig spotta ut tuggummit.. och jag klarar verkligen inte att koncentrera mig utan!
Jaja, tillbaka till vad denna bloggen faktiskt handlar om.. MUSIK!!

Har ju pluggat som en galning hela dagen, så mycket musik har spelats idag. Men låten jag tänkte lägga upp idag är en lite mer "Screemig" men den är riktigt bra! TDWP är ett metalcoreband från Dayton, Ohio ;>
Hope you like it, at least I do ;>
See ya'll <3
You've compromised your doctrines 
You've surrendered yourself to fashion 
Come back to your faith 
Come back to grace 
He sang with us and loved others 

The death obsession 
The blood relationship 
Creates such a rotten demise 
Oh lord... 
Such blackness 
Portrays the love of a machine 
I did not want you to join this culture 
So how can you be so proud? 
Pray to the heavens 
With whatever it takes 
I wish to shine this light back upon you 
It's obvious that apocalyptic barriers 
(Will give) no mercy to fashion 
You've compromised your doctrines 
You've surrendered yourself now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0