svenska akademin

hej där! säger man "välkommen till min blogg" ? låter så mesigt.. aja. hej iaf, har precis startat denna bloggen, har alltid varit emot att ha en egen blogg. Man märker ju hur de som har beter sig. Så måste man vara ett svin, blond & allmänt störd för att lyskas i bloggvärlden? jaja, tänker försöka lyckas utan allt skitsnack, och fejk vänner som ger publicitet! Så får vi se hur det går.

För er sköra lirare som lyssnar på riktig musik. Ingen techno/fjortis dunk skit (stavning).. Så kommer jag lägga upp, tipsa om och berätta om allt om grym musik. Dvs. låtar, artister/band osv..
Just nu sitter jag och lyssnar på Snapphaneklanen med Svenska Akademin. Bandet alltså.. Detta är deras bästa låt, enligt mig iaf. Men kommentera vad ni tycker.
min musik smak är väldigt varierad så jag antar att det kommer komma något alla tycker om. Annars så kanske ni bara lär er att ni tycker om något annat via denna bloggen ? :D
Kommer iaf lägga upp en dagens låt varje dag,  och kanske skriva lite om min vardag. Men detta kommer framförallt handla om musik!!! :D
Så länka mig gärna, inge kul att skriva blogg till ingen alls.. känns lite meningslöst! eller vad säger ni? ;)
see ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0