Fire in babylon,

Hellu, sorry för att jag inte uppdaterat. Har inte suttit vid datorn på två dagar.. hah..
Nu när det är jullov snart vill jag inte det.. Kommer sakna människorna som åker iväg under HELA lovet :'<
Så ikv blir det till att "fira/ta avsked".. usch.. 6 dagar kvar till jul, och har fortfarande bara hunnit köpa EN ÄNDA JULKLAPP!! Så i helgen blir det till att julhandla, haha..! Är ni klara inför jul? handlat klappar, fixat kläder osv..?
Hrm, dagens låt får bli Shadows fall's Fire in babylon :) borde egentligen vara gårdagens, men jag hann ej lägga upp den då.. Haha, Har sjukt ont i nacken sen igår då jag och Sofia tog upp på någon matbänk i matsalen och headbanga till några vänner som träna på just denna låt.. Det var riktigt kul igår, inte lika kul idag dock!! Smärtan är vidrig. Måste ha sträckt mig eller något liknande "/
Vad tycker ni om låten?  perfekt att head banga åt iaf.. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0