already cryin' cause I miss you..

heey, fan va dåligt jag är på att uppdatera.. haha ! Men det händer så mkt just nu. igår var jag hemma sammanlagt 30 min på hela dagen, och har inte haft tid för dator under dan.
Det va julavslutning i skolan igår! fan va skönt!! fast sista veckan gick ändå för fort!!!I fredags gick vi ut och "tog avsked" av Anna som drog till iran från 19dec-9jan :(
Satan va jag kommer sakna henne!! har redan börjat få abstinens av att inte kunna dra dit och bara sätta mig och prata!! Om allt och inget!!
Och just nu behövs det verkligen !!!!! Snacka om att pricka in fel tidpunkt i mitt liv att sticka Anna ! ;>
Igår fira vi jullov.. dock va det inte så mycket att fira, eftersom det var Nico's sista dag i sverige på tre veckor!! Han drog till Kalifornien imorse! Damn, im gonna miss him!! A LOT!! 21 fucking days until i'll see him again !?!
Så nu har båda Anna och Nico dragit.. fy fan va jobbigt att ha två att längta ihjäl sig efter !!
Men men, nu jävlar får vi ha kul Joanna, så tiden går fort haha :D
Dagens låt är en låt jag är totalt förälskad i! den är så bra!! Älskar detta bandet. mmmm.. kan bara sitta rätt upp och ner och bara lyssna på dem i flera timmar!!
Här har ni början av texten.. ngn aning om vilken låt det kan vara? Och framförallt.. Vilket band äre jag syftar på ? ^^
Nu gäller det självklart att inte bläddra ner innan ni listat ut namnen.. annars äre ju fusk haha ^^
Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are.
I had to find you, tell you I need you,
Tell you I set you apart.

Tell me your secrets and ask me your questions,
Oh lets go back to the start.
Running in circles, Comin' in tails
Heads on a science apart.

Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.

Oh take me back to the star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0