Chop suey <33

Yoo!
Sitter i Amilias bil påväg hem till Anna. Vart och hämtat desperate housewifes boken.. Yeah nu blir det DH maraton!!
Har precis listat ut att två som inte borde åka iväg (enligt mig) ska va borta HELA jullovet -.- Det blir till att umgås extremt mkt med dom till de åker! "/
Just nu spelas Lady Gaga på HÖG nivå i bilen, 'r dock inget fan av henne.. oj nej nu böt hon till All the single ladies.. hah! inte heller riktigt min smak, dock är deb kul att lyssna på, ibland! ;>
Det ända jag gjort i skolan idag är att suttit med datorn på bänken och spelat The Hunt! skit kul!!!!
Anyway, dagens låt idag blir "chop suey" med System of a down! :P
hör av mig sen ;)
See ya'll <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det var längesen man lyssnade på S.O.A.D :D

2009-12-14 @ 16:16:27
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0