don't stop me now,

Gmorning starshine!
soo, what's new?
Erik vann idol igår iaf.. Vad tycker ni om det? Var det rätt person som vann? Jag vet faktiskt inte vad jag tycker, båda är grymma.. dock är Erik mer mångsidig! Ja, ja.. that's yesterdays news ;>
Har precis vaknat så ligger och slumrar i sängen med datorn i knät. somnade runt 4 imorse, och dagen innan hade jag bara sovit 3 timmar, så att vakna nu var skönt. Dock hade jag kunnat sova längre, men min mor kommer in och väcker mig för att berätta om någon random händelse från igår när hon var på puben. Helt ointressant och speciellt när men blir väckt för att höra det.
Så, dagens låt.. Jag vet faktiskt inte vilken jag ska välja..
Det får bli Don't stop me now - Queen ! Den låten är så bra, så ärlig. Och gud så glad man blir när man hör den ! haha.. och btw, jag hoppas för er skull att ni vet vilka Queen är.. "/ ;>
see ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0