Kurt Cobain <333

Gaaaah!! Jaf fick conversen jag längtat efter så länge !!
Har nämligen vetat om att jag ska få dom i julklapp eftersom jag var med och beställde dem.. men vafan, blev lika jävla glad för det !! :D Det är ett par svarta Converse med Kurt Cobains autograf på sidan av skon, och på sulan inuti står det skrivet "Punk rock means freedom"
Är helt jävla kär!! Hade sån jävla tur när jag beställde hem dom, det fanns bara ett få antal kvar i strl 36,5 ^^
Kollade på sidan idag, och då var dem slut i min strl haha!!
Åååh jag är så jävla glad ^^
Fick X-box 360 + left 4 dead 2 så nu har jag suttit och spelat det ett tag, men jag spar det till natten.. kommer inte sova mkt inatt inte !! :D
hahah, när vi ätit klart kom ju såklart tomten, och fy fan va rolig han va!! ^^(grannen kommer pga min lillebror)
(tomten står och berättar att han vart runt i norrland osv..)
Mamma: Eddie, tomten verkar vara turstig, ska du inte ge han något att dricka?
(maten står fortfarande på bordet)
Tomten: Ja inte vill jag ha nån köttbulle inte!
(lillebror försvinner iväg för att fixa ngt att dricka till tomten)
Pappa: Du kanske vill ha en nubbe? ;>
Tomten: oooh ja!!!
Lillebror: Här har du en öl! ^^
(vi börjar garva lite smått eftersom han inte hämtat vatten lr ngt, utan gått till kylen och hämtat en kall öl)
Tomten: Åh, jag tror jag ger den här till tomtemor! Du hade ngt där borta sa du bosse.. ?
Alla: Asg!!
(halv minut, senare då eddie fått sitt paket från tomten..)
Tomten: Eddie, gå du in i vardagsrummet och öppna ditt paket, så går jag till köket så jag kan lyfta på masken när jag dricker nubben.. (dock sa han det sista så eddie inte hörde)
alla börja asgarva igen!!
Pappa: Stine(mamma), hjälp tomten så vi vet att han kommer hem säkert.
Tomten: nejdå, jag tar bara vägen genom källaren, där har jag haft det förut.. ^^
fy faan va vi skratta åt han!! hahahha!
Låter kanske inte så kul när man berättar, men fan va kul de va :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0