I want you to want me,

&quoheey, sorry for a rly bad update today.. I haven't been home tho..
Nu sitter jag och kollar på NCIS mohaha.. och nu börjar 2 and a half man!! Yay! kom nyss på att jag missade navy tisdagen :'( (och även hells kitchen finalen -.-) helvete säger jag bara !!
Jag undrar ja om det kan bli fööör kallt för kroppen. Satt hemma hos Joanna idag och skakade av kyla. ändå hade jag jeans med leggings under, tröja å kofta OCH mössa på mig.. har fortf. inte fått upp värmen helt, speciellt inte i fötterna eftersom jag pulserat i djup snös i endast converse till och från hela dagen idag!
Imorgon får det bli vinterskor på! tror jag.. iaf utomhus, hehe!!
Dagens låt får bli en gammal goding! SÅÅ härlig låt! Denna kan man lugnt säga att man blir lite peppad av.. Det är nämligen Cheap Trick's underbara I want you to want me som blir dagens låt!!
"I want you to want me. I need you to need me. I'd love you to love me. I'm beggin' you to beg me. 

I want you to want me. I need you to need me. I'd love you to love me. I'll shine up the old brown shoes, put on a brand-new shirt. I'll get home early from work if you say that you love me..."

see ya'll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0