Sexy bitch,

Tjo & Tjena..
Vad fan kan roa sig med en hel natt då folk sover? Ska hålla mig vaken i några timmer till s jag kan sova under dagen, måste liksom förbereda mig inför lan med Sofia haha !! Damn, we're gonna play left 4 dead 2 lika some fucking geeks!! it's gonna be fun tho.. ^^
Jaja, måste komma på ngt snart.. börjar bli lite halvtrött faktiskt! ;<
Och all denna julmust hjälper inte ett skit, gaaaah jag vill ha cola! NUUUU!!! :D
Hade lite "catch up time" med Amilia idag, dvs. gossip snack i mängder!!, och sånt piggar ju alltid upp en!! Av oss två är jag lugnt den med mest energi.. men det är på ngt sätt hon som ger mig energin.. satt t.ex i hennes, bil påväg till donken (haha), och sjöng hur falskt som helst, studsa (skulle typ föreställa dans) och bara lät till David Guetta (?)
Så från att vara hur nere som helst, till att bara sätta sig i hennes bil hjälpte sjukt mkt :P
Jag hatar egentligen sån musik, verkligen HATAR!! Men i hennes bil skulle det bara kännas fel om ngt annat spelades. Så bara för att, får Sexy bitch - David Guetta ft. Akon bli dagens låt haha ^^
See ya'll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0