Territorial pissing,

Fick bli två inlägg nu.. Det andra vart så lågnt hah ^^
Ja ni.. vad ska man säga.. har fortfarande inte fattat att det är jul idag.. "/ Nu kan man ju tycka att julkänslan borde smugit fram lite.. men inte då.. Den blir tydligen ingen idag..
Haha, jag har varit ganska glad idag faktiskt.. Har försökt glömma allt skit ;> (dock fick jag reda på ytterligare en sak som fick mig att bryta ihop, men vafan.. jag pallar helt ärligt inte bry mig lägre! Eller jag vill inte bry mig.. men det är lättare sagt än gjort!!)
Men något som verkligen fick mig att glömma allt och bli glad var när jag fick på mig skorna haha.. (geek jag vet, men de e sant) Haha, nu är det bara att vänta på att K loggar in på fb inatt, för den jäveln får mig att skratta hahah!!
Så dagen till ära, då jag fått mina efterlängtade skor, blir det självklart en Nirvana låt haha ^^
Territorial Pissing - Nirvana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0