Time of the preacher,

Yoo!
Sitter fortfarande och pluggar, pisstråkigt säger jag bara!!
Haha vårt lucia "uppträdande" är nog det mest oseriösa jag varit med om.. men kul har vi det.. ;>
Yeah, idag är det den där dokumentären om personen som är fast i en 6 månader gammal kropp.. hur det nu går till ?! Och ni kan ju inte missa "kniven mot strupen", det är nog inte så bra egentligen, dock är det kul att se på alla som käftar emot ;D
Det blir visst två "dagens låt"  idag, men ingen dör ju av att få höra fler tips om musik!! :)
första var ju när 'när en stannfågel ger sig av' men Winnerbäck, men nu ska jag faktiskt lägga upp 'time of the preacher med Willie Nelson! Det är en låt jag kan lyssna på om och om och om igen!!  Tröttnar aldrig på den!!!
Många va er har nog aldrig hört talats om Willie Nelson, enligt mig är det bara allmänt stört.. Det har liksom alltid tillhört min uppväxt att lyssna på, eller åtminstonde veta, väldigt många artiser och lyssna på många olika musikstilar. Har liksom det i bagaget! haha.. Jaja, här får ni låten iaf..
See ya'll

Kommentarer
Postat av: Alina

godnatt! :)

2009-12-11 @ 00:53:00
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0