Cannonball,

Haha, whoops.. har visst inte bloggat på 6 dagar.. sorry bout' that! :P
har helt glömt bort det, har varit så mkt annat som hänt, och inte hänt (a) <33
gaah, jag är nog lyckligast i världen just nu! lol..
Men ändå ledsnast.. saknar dem sååååå sjukt mycket!!! Och har inte hört från Anna sen i söndags.. och hon lovade att ringa i måndags.. "/ Så är jag orolig? JAAAA!!!

Hur som helst sitter jag nu på golvet i mitt vardagsrum med datorn på fotpallen och lyssnar på Timo Räisänen's Fear no darkness, promised child. Har nästan spelat sönder den här låten nu haha.. Jag hatar när jag gör det -.-
Oj, nu byttes det till What clowns are we-Broder Daniel.. Den är också underbar så nu får den spelas hah (a)
Får nog lägga upp två "dagens låt" idag, eftersom det inte blivit en på ett tag ^^ Så den ena kommer nu, och den andra lite senare ikv!
Första dagens är Cannonball med Damien Rice! Det här är en av de få låtarna jag inte kan spela för mycket, tröttnar liksom inte på den!! ååååh, den är så fin!

see ya'll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0